2017-12-08 08:29Pressmeddelanden

Stor press och många val

null

Har du svårt att bestämma dig inför ditt gymnasieval? Då är du inte ensam. Många av de ungdomar som står inför sitt gymnasieval tycker att det är ett ett väldigt stort och svårt val som kommer att påverka deras vardag och fritid. Många vill även fortsätta gå i samma klass som sina vänner vilket kan bli svårt om de är intresserad av olika utbildningar eller skolor. Känner du igen dig?Vi på Gymnasium.se vill underlätta processen för dig, så låt dig bli inspirerad av vår artikel

Vi på Gymnasium.se vill underlätta processen för dig, så låt dig bli inspirerad av vår artikel här!

Gymnasium.se är Sveriges största söktjänst för gymnasieskolor, med i genomsnitt 200 000 besök i månaden. På Gymnasium.se finns samlad information om Sveriges alla gymnasieskolor. Bakom Gymnasium.se står Educations.com Media Group, som även driver söktjänsten Studentum.se.