2017-08-30 14:31Pressmeddelanden

Populäraste gymnasieutbildningarna i Stockholms län

null

För många av er så har nu skolan startat, och för en hel del av er så innebär denna skolstart ett nytt spännande kapitel i livet i form av gymnasieutbildning. Men vilka utbildningar har ni elever intresserat er för mest under 2017 i Stockholm? Vi har sammanställt årets mest besökta gymnasieprogram på Gymnasium.se i Stockholm och listar nedan de tio mest populära programmen i Stockholm. I listan finns både högskoleförberedande program och yrkesförberedande. Finns ditt gymnasieprogram med i listan?

Stockholms populäraste program!

Gymnasium.se är Sveriges största söktjänst för gymnasieskolor, med i genomsnitt 167 000 besök i månaden. På Gymnasium.se finns samlad information om Sveriges alla gymnasieskolor. Bakom Gymnasium.se står Educations Media Group, som även driver söktjänsten Studentum.se.

Gymnasium.se är Sveriges största söktjänst för gymnasieskolor, med i genomsnitt 200 000 besök i månaden. På Gymnasium.se finns samlad information om Sveriges alla gymnasieskolor. Bakom Gymnasium.se står Educations.com Media Group, som även driver söktjänsten Studentum.se.