2018-06-11 11:35Nyheter

​Studera vidare efter gymnasiet?

Studera vidare efter gymnasiet. Studera vidare efter gymnasiet - så funkar det!

Just nu råder studenteras tid vilket såklart innebär nya möjligheter för alla som gått klart gymnasiet. Många vill försöka arbeta direkt efter åren vid skolbänken, men många hungrar efter mer kunskap! Vilka möjligheter finns till fortsatta studier, var är det som skiljer dem åt, kostar de pengar och hur lång tid tar det?

Vi har listat de olika studiesätten som finns efter gymnasiet och förklarat vad de innebär! Läs artikeln här!

gymnasium.se är Sveriges största söktjänst för gymnasieskolor, med i genomsnitt 200 000 besök i månaden. På gymnasium.se finns samlad information om Sveriges alla gymnasieskolor. Bakom gymnasium.se står Educations.com Media Group, som även driver söktjänsten studentum.se.